Als een trein (met vierkante wielen)

31 oktober 2018 - Utrecht, Nederland

Even een dagje tegen een knalharde wind in beuken. Word je hard van!
Het was duidelijk: Alcaraz moest gehaald worden. Daarvoor is niks, en wildkamperen bij harde wind en slechts lichte dooi leek ons niks. Watjes zijn wij, he? Dus het werd een volle dag beuken door een kale vlakte. Kop over kop. Niet te veel lachen want dat kost energie. Halverwege in Balzate flink zitten schranzen, daarna de kou weer in. 13 in het uur, loopt best soepel.
Leuk? Marc twijfelde of er vandaag momentjes bij zaten dat ie liever op kantoor zat. Nee, toch maar niet! En we hebben het weer gelapt, met het laatstestreepje zon Alcaraz bereikt. Zeer sfeervol plaatsje.

Morgen kijken of we het eens wat rustiger aan kunnen doen. We krijgen een luxe 12 graden voorgeschoteld met ... noordenwind! En we gaan naar het zuiden. Moenie gekker worre nie.

1. Wadie:
    Hoi Marc en Willem,
    Wilde zeggen dat het aan de overkant wat warm wordt maar er is al sneeuw geval in de Rif gebergte. Van familie gehoord. Ik zag dat jullie door Riffijnse Sahara (s 'zomers) rijden. Zet me op ! (makkelijk praten vanuit kantoor Leyweg).
  2. Renate:
    1 november 2018
    Voorproefje om op te warmen:
  3. Dries van Dijk:
    1 november 2018
    Tja! Vandaag hier 12 graden. In t zonnetje gras gemaaid. Net op tijd, nu tikt de regen op de ruiten. Morgen de helft van de sloot leeghalen, 'k Was 16, toen ik dat voor het laatst deed. Dat kun je geen routine meer noemen....... Jullie veel plezier in het genieten van nieuwe dingen.
    Je was er niet, Willem, maar het concert in Bilthoven was toch genieten. Hier en daar een flinke rafel, maar publiek en koor genoot. Eerste microfoon-ervaring met Duuzend soldat'n. En nog...
    k Wens jullie ook veel mee-wind.